Express delivery
Free shıppıng on orders over 1000TL
Express delivery
Free shıppıng on orders over 1000TL

İADE KOŞULLARI

İade Süresi:

Satın almış olduğunuz ürünleri 14 gün içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz. İade talebiniz onaylandıktan sonra ürünler faturası, orjinal kutusu, ambalajı, ve bütün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak 10 gün içerisinde tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir.

 

İade İşlemi:

İade talebinde bulunmak için teslimat tarihi itibariyle 14 gününüz bulunmaktadır. İade etmek istediğiniz ürünleri tarafımıza göndermeden önce iade formunu doldurmanız gerekmektedir.  İade talebinin onay bilgisi e-posta yolu ile size iletildiğinde ürünün gönderimini gerçekleştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri orjinal kutusu, ambalajı , bütün standart aksesuarları, ve faturası ile birlikte eksiksiz olarak onay tarihi itibaren 10 gün içerisinde tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir. 

 

İade Şartları:

*Kullanılmış, orjinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle iade işlemi yapılmamaktadır.

* Kullanım kaynaklı hasar görmüş (yırtılmış, kalıpta deformasyon oluşmuş, kopmuş, vb.) ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Yasal düzenlemeler gereği iade kargo bedeli gönderen tarafa aittir; karşı ödemeli kargolar kabul edilmeyecektir.

*Yasal düzenlemeler gereği tüm siparişler sevk irsaliyesi, ve fatura ile kargolanır. İade işlemlerinde size gönderilen orjinal dökümanların bulunduğundan emin olunuz. Faturası olmayan ürünlerde iade işlemi yapılmamaktadır.

*Lütfen iade etmek istediğiniz ürünü; size verilen iade kodu ile Aras Kargo'dan yapabilirsiniz. 

 

Sipariş iptal işlemi:

Siparişinizi kargoya verilmeden önce iptal etmeniz gerekmektedir. Bunun için info@studioyc.com.tr adresine e-posta göndermeniz yeterli olacaktır.

 

SIKÇA SORULAN SORULAR:

 

studioyc.com.tr’ dan nasıl alışveriş yapabilirim?

  1.   Ürün türü (T-shirt, elbise, pantalon vs.) seçiminizi yapın.
  2.   Seçtiğiniz ürünü alışveriş sepetine ekleyin. Ardından alışverişe devam edin, veya siparişi tamamlayın.
  3.   Sipariş verme işlemine üye olarak yada misafir olarak devam edebilirsiniz.
  4.   Teslimat yönteminizi seçin.
  5.   Ödeme yönteminizi seçin.
  6.   Siparişi onaylayın.
  7.   Fatura ve ödeme bilgilerinizin kontrolü sağlandıktan sonra size siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir.

Ürününüz seçtiğiniz teslimat yöntemi ve size belirtilen süre zarfında adresinize teslim edilecektir.

 

Ürün iadesini nasıl yapabilirim?

İade etmek istediğiniz ürünleri tarafımıza göndermeden önce e-posta yolu ile iade talebinizi bildirmeniz gerekmektedir. İade talebinin onay bilgisi e-posta yolu ile size bildirildiğinde ürünün gönderimini gerçekleştirebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri orjinal kutusu, ambalajı, ve bütün standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz olarak teslim tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde tarafımıza teslim edilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, orjinalliğini kaybetmiş ve üzerinde etiketi bulunmayan ürünlerde kesinlikle iade işlemi yapılmamaktadır. İade ürün kargo ücreti tarafınıza aittir. Karşı ödemeli gönderiler kabul edilmeyecektir.

*İade şartları için lütfen İade&Değişim sayfamızı ziyaret ediniz.

 

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

VISA ve MasterCard kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Kredi kartlarına İyzico ödeme platformu ile taksitli ödeme imkanı sunmaktayız.

 

İnternet sayfasında kredi kartımı kullanmam güvenli mi?

Evet, kredi kartınızı güvenle kullanabilirsiniz. PCI DSS güvenceli kart saklama özelliği bulunan İyzico sistemi kolay ve güvenli bir ödeme platformu sunar. PCI Hizmet Sağlayıcısı’nın en üst düzey güvenlik sertifikası olan Level 1 sertifikasına sahiptir studioyc.com.tr , İyzico sistemine bağlı bir e-ticaret sitesi olarak bu sertifikaya otomatik olarak sahiptir.

 

Tükenen ürünlerin stok yenilemesi yapılıyor mu?

Tükenen ürünlerde stok yenilenmesi yapılabilir. Ürün favorilerinize ekli ise stok yenilenmesi yapıldığında size e-posta yolu ile bilgi verilecektir.

 

Siparişimi takip edebilir miyim?

1.Siparişinizi tamamladıktan bir kaç dakika sonra siparişinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilecektir. E-posta almazsanız, lütfen bizimle iletişime geçiniz.

2.Gönderi gerçekleştiğinde size sipariş özetiniz ile birlikte takip numarası içeren bir mail gönderilecektir.

3.Aras Kargo’nun resmi internet sitesindeki “Gönderi Sorgula” bölümüne takip numaranızı girerek gönderinizin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?

Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin icin uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.

 

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir.

Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği için değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.

Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.

 

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

info@studioyc.com.tr email adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

 

 

KARGO & TESLİMAT

 

Teslimat Süresi:

Siparişleriniz 3 ila 7 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese teslim edilir. Cuma günü 14:00’den sonra verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır. Teslimat saatleri iş günleri 09.00 – 18.00 arasındadır. Pazar günleri teslimat yapılmamaktadır.

Bu hususlar standart gönderiler için geçerlidir. Haftanın belirli günleri teslimat yapılan alanlar ve adres teslim dışı alanlar hakkında bilgi almak için Yurtiçi Kargo’nun İnternet sitesini (www.araskargo.com.tr) ziyaret edebilirsiniz.

Sipariş Takibi:

Gönderiniz gerçekleştiğinde size SMS ve E-mail yolu ile kargo takip numarası gönderilecektir, ayrıca kullanıcı profilinizden siparişinizin güncel halini kontrol edebilirsiniz. Aşağıda belirtilen linke takip numaranızı girerek siparişinizin durumunu takip edebilirsiniz.

https://www.araskargo.com.tr/trmobile/

Teslimat ücreti:

Türkiye geneline tüm gönderiler Aras Kargo aracılığıyla 1000 TL ve üstü alışverişlerde ücretsiz olarak yapılmaktadır. 

Teslimat ile ilgili dikkat edilmesi gereken konular:

Teslimat sırasında adreste bulunmuyorsam ne olacak?

Adreste bulunmadığınız takdirde kargonuz “teslim edilmedi” olarak işaretlenir ve geri döner. Bir sonraki iş günü tekrar adresinize getirilir. Kargo şirketi ile irtibata geçerek gelecekleri saat hakkında ön bilgi alarak, paketinizin sizin için uygun bir saatte teslim edilmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde adreste bulunmamanız durumunda ofis adresimize iade edilir.

Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinizde hasar (yırtık, ezilme, ıslanma, vb.) olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Hasar tespiti durumunda, oluşan hasar ürüne zarar vermiş veya hasar nedeniyle faturadaki ürün ile içerik eşleşmiyor ise kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir.

Tutanak, oluşan hasarın siz kaynaklı olmadığını belirttiği için değişim veya iade işleminizi kolaylaştıracaktır. Tutanak sonucunda yeni ürün en kısa sürede adresinize gönderilecektir.

Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik veya hasarlı ürün bildirimleri, tutanak olmadığı için incelemeye tabi tutulur. İnceleme sonuca göre kabul edilebilir veya reddedilebilir.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

info@studioyc.com.tr email adresinden bize ulaşabilirsiniz.